На даний момент ваше міжнародне відправлення знаходиться на митній перевірці та потребує підтвердження ціни товарів в посилці. Усі товари, які приходять в Україну з-за кордону, проходять через митницю. Це стандартна процедура, яка відповідає нормам законодавства України. Наразі ваше відправлення розміщено на зберігання в зоні митного контролю нашого партнера ТОВ "ТММ Експрес". Будь ласка, слідуйте інструкціям наведеним нижче і ми зробимо усе щоб ваше відправлення пройшло митну перевірку якнайшвидше.
Відправлення вартістю до 100 євро не підлягають розмитненню. Для підтвердження вартості вашої посилки, будь ласка, надішліть на електронну адресу info@easyget.com.ua наступні документи:
В темі листа вкажіть номер вашого замовлення, він має наступну форму: EZ123456789. Номер розташований на картці замовлення.
Відповідно до норми закону № 2628-VIII про зміни до Податкового кодексу вам необхідно сплатити податок на різницю між вартістю вашої посилки та 100 євро. Ми можемо оформити і подати документи брокерам ТОВ “ТММ Експрес” на сплату податку за вас або ви можете оформити розмитнення самостійно. Вартість послуг брокерів ТОВ “ТММ Експрес” 400 грн, термін оформлення до 30 календарних днів.
Будь ласка, надішліть на електронну адресу info@easyget.com.ua наступні документи:
В темі листа вкажіть номер вашого замовлення, він має наступну форму: EZ123456789. Номер розташований на картці замовлення.
Вам необхідно підготувати пакет документів:
Для оформлення розмитнення до 15:00 приїхати разом з вказаними документами до сектора митного оформлення ТММ Експрес митного поста "Мартусівка-спеціалізований" Київської митниці ДМС, код UA100450. Адреса: Київська область, Бориспільський район, с. Проліски, вул. Броварська, 1. Режим роботи митниці: ПН-ЧТ 08:00-17:00, ПТ 08:00-15:45 Телефон: 044 207-07-62
Граничний термін знаходження вантажу під митним контролем не може перевищувати 30 календарних днів згідно з Митним Кодексом України ст. 233 п.6 . В разі, якщо протягом 25 календарних днів з моменту надходження вантажу на територію України вантаж не розмитнено (відмова клієнта розмитнювати вантаж, внесення клієнтом неіснуючих отримувачів, відсутність зі сторони клієнта зворотнього зв'язку), він підлягає утилізації.