Повернення та утилізація

Порядок повернення товарів

Повернення коштів на етапі викупу товару

Якщо викуп був зроблений, але товар не відправлений на склад EasyGet протягом більш ніж 14 днів після оплати клієнтом товару, клієнт має право вимагати повернення грошових коштів без пені. Зарахування грошових коштів на рахунок клієнта здійснюється відразу після їх надходження на рахунок EasyGet від продавця.

Повернення товару з віддаленого складу EasyGet за кордоном

Послуга "викуп товару"

Після викупу товару і доставки його на віддалений склад EasyGet в Китаї або США можливі 3 варіанти повернень:

  1. Товар не прийшов, прийшов не той або бракований товар з вини EasyGet.

Повернення коштів покупцеві в повному обсязі або заміна товару за його бажанням. Витрати на локальну доставку покриваються за рахунок EasyGet.

  1. Товар не прийшов, прийшов не той або бракований товар з вини продавця.

Заміна товару або повернення коштів покупцеві за рахунок EasyGet.

  1. Товар прийшов на віддалений склад відповідно до вимог і клієнт вимагає повернення без поважної причини.

EasyGet повертає кошти покупцеві за вирахуванням комісії (10% від вартості покупки + 3$ + вартість локальної доставки продавцеві).

Послуга "доставка"

Після доставки товару на віддалений склад EasyGet в Китаї або США можливі 2 варіанти повернень:

  1. Був доставлений не той або пошкоджений товар з вини продавця. Повернення проводиться за рахунок продавця.
  2. Товар прийшов на віддалений склад відповідно до вимог і клієнт вимагає повернення без поважної причини.

EasyGet організовує повернення товару продавцю за рахунок одержувача.

Термін безкоштовного зберігання вантажів на віддаленому складі EasyGet складає 30 календарних днів. Розмір комісії за кожен день зберігання посилки на складі, починаючи з 31-го, складає 0,5 USD за посилку.

Якщо після отримання посилки на віддаленому складі EasyGet клієнт відмовляється від послуг перевезення, він може самостійно або за допомогою довіреної особи забрати своє замовлення, сплативши при цьому комісію у розмірі 10 USD за посилку.

Клієнту надається можливість повернути своє замовлення з віддаленого складу лише за умови, якщо він ще не сплатив послуги з доставки.

Повернення вантажу під час митного оформлення

EasyGet не проводить повернення вантажів під час митного оформлення.

Повернення вантажу з відділення Нової Пошти в Україні

Після доставки товару в відділення Нової Пошти можливі 4 варіанти:

  1. При транспортуванні зі складу EasyGet у відділення Нової Пошти були пошкоджені упаковка і товар. Перед відправкою вантажу зі складу в додаток був доданий фотозвіт з цілим і неушкодженим товаром:

* Якщо не була підключена послуга страхування. EasyGet не несе відповідальності за завдані збитки. Клієнт самостійно пред'являє претензію до Нової Пошти.

* Якщо була підключена послуга страхування. EasyGet компенсує 100% від витрат клієнта протягом 7 робочих днів при наданні клієнтом фото і акту НП про пошкодження.

  1. При транспортуванні зі складу EasyGet в відділення Нової Пошти був пошкоджений товар, упаковка залишилася цілою. EasyGet здійснює повернення коштів клієнту в повному обсязі.
  2. У відділення Нової Пошти був доставлений не той товар (товар не відповідає фото зі складу EasyGet). Проводиться пошук товару на складі EasyGet:

* Якщо товар виявлений, доставка проводиться в відділення Нової Пошти за рахунок EasyGet.

* Якщо товар не виявлено, EasyGet компенсує 100% витрат або викуповує і доставляє новий товар. Повторний викуп і доставка проводиться після погодження з клієнтом за рахунок EasyGet.=

Період врегулювання 7 робочих днів.

  1. Товар, доставлений у відділення Нової Пошти, не працює. EasyGet відправляє запит продавцеві про заміну товару. У разі підтвердження продавцем заміни, EasyGet проводить повернення неробочого товару продавцеві та повторну доставку клієнту. Всі витрати по поверненню і доставці оплачує клієнт, якщо продавець не забезпечує інших умов.

Після отримання та перевірки товару клієнтом в Україні, EasyGet не проводить повернення і заміну.

Порядок утилізації товарів

Коли відправлення на митниці

У випадку, якщо митне оформлення потребує надання додаткових документів або сплати митних зборів від Клієнта з метою митного оформлення (митного очищення) товару в Україні, EasyGet зв'язується з Клієнтом для отримання необхідних документів. У разі відмови Клієнта надати документи або оплатити пов'язані з митним оформленням витрати протягом 15 календарних днів з моменту надходження товару в Україну або відсутності зв'язку з Клієнтом протягом 15 календарних днів, EasyGet набуває можливості розпорядитися таким товаром на власний розсуд з урахуванням наступного.

У випадку неможливості здійснити митне оформлення унаслідок вказаних вище обставин, що знаходяться поза межами контролю EasyGet, товари зберігаються на складі EasyGet. Максимальний термін зберігання товару на складі EasyGet в Україні становить 20 календарних днів з дати прибуття. При відсутності зв’язку з Клієнтом або відсутності від нього вказівок щодо подальших дій з товаром, EasyGet має право за власний рахунок здійснити митне оформлення товару.

Якщо після закінчення 25 календарних днів з дати прибуття товару в Україну EasyGet не отримав від Клієнта відповідь або компенсації за зберігання товару і його митне оформлення, вважається, що Клієнт визнає, що EasyGet має право використовувати незатребуваний Товар на свій розсуд, у тому числі, але не обмежуючись наступним: утилізувати; пожертвувати в дитячі будинки або притулки; інші способи і форми благодійності; а також будь-яким іншим способом з метою відшкодування / компенсації понесених витрат.

Коли відправлення на віддаленому складі EasyGet

Товар, що прибуває на віддалений склад EasyGet може зберігатись на ньому безоплатно протягом 30 календарних днів з дати реєстрації на складі. Якщо після закінчення цього терміну, клієнт не вийшов на зв’язок та не оплатив вартість доставки Товару в Україну або ж не надав розпорядження та оплату зберігання Товару на складі протягом додаткового часу, вважається що Клієнт визнає, що EasyGet має право використовувати незатребуваний Товар на свій розсуд. EasyGet має право у тому числі, але не обмежуючись наступним: утилізувати; пожертвувати в дитячі будинки або притулки; інші способи і форми благодійності; а також будь-яким іншим способом з метою відшкодування / компенсації понесених витрат.

Facebook IconInstagram IconViber IconTelegram Icon
Chat IconClose Icon
Підтримка